FLEX IMPACT® Pollarit ja lastausporttien suojaus

FLEX IMPACT® - Pollarit ja lastausporttien suojaus, Joustava korkeusrajoitin ja suojaportti, joka suojaa törmäysvaurioilta kurmalavahyllyissä ja lastaussiltojen kulkuaukoissa.

FLEX IMPACT® -mallin Pollarit ja lastausportit ovat tunneleiden ja lastausaukkojen joustava korkeusrajoitin, joka suojaa tunnelit, portit, katokset, välitasot, työtasot ja sillat ajoneuvojen törmäyksiltä. Pollarit ja lastausportit on tehty samasta FLEX IMPACT® -materiaalista ja kiinnittimistä mitä kaikki FLEX IMPACT® -tuotteet. Pollarit ja lastausporteja on saatavana eri kokoluokissa, joita pystytään joustavasti asentamaan aukkoihin.  Saatavissa eri väreissä, kosketusesteellä tai ilman.

Käyttökohteita kuormalavahyllyjen tunnelit/-ajo aukot,  oviaukot, suuret portit, lastaussillat, nosto-ovet, automaattiovet, teollisuusovet, pikarullaovet, teollisuusovet, taitto-ovet, kangasnosto-ovet, lamellinosto-ovet, taitto-ovet, kangasnosto-ovet, kuormausjärjestelmät, kuormaussillat, kuormaustilat,  jne

Mahdollista varustaa valoilla ja hälytyslaitteella (ääni/valo)

Lataa tästä PDF tuoteluettelo

Tässä linkki Joustavien törmäyssuojien verkkokauppaan.

 

FLEX IMPACT® Pollarit ja lastausporttien suojaus

GOAL POST Suojaportti

 

 

FLEX IMPACT® - Goal Post, Joustava korkeusrajoitin ja suojaportti, joka suojaa törmäysvaurioilta korkeissa paikoissa.

FLEX IMPACT® -mallin Goal Post on tunneleiden ja lastausaukkojen on joustava korkeusrajoitin, joka suojaa tunnelit, portit, katokset, välitasot, työtasot ja sillat ajoneuvojen törmäyksiltä.  Goal Post on tehty samasta FLEX IMPACT® -materiaalista, kun muutkin Flex Impact tuotteet.  Goal Posts on saatavana eri kokoluokissa, joita pystytään joustavasti asentamaan aukkoihin.

Törmäysenergioille 3200 Joulea (Goal Post 200) ja 7200 Joulea (Goal Post 250).

Aukon max mitat korkeus ja leveys 6m.

Käyttökohteita kuormalavahyllyjen tunnelit/-ajo aukot,  oviaukot, suuret portit, lastaussillat, nosto-ovet, automaattiovet, teollisuusovet, pikarullaovet, teollisuusovet, taitto-ovet, kangasnosto-ovet, lamellinosto-ovet, taitto-ovet, kangasnosto-ovet, kuormausjärjestelmät, kuormaussillat, kuormaustilat,  jne suojaus sekä varoitus. Mahdollista varustaa hälytyslaitteella (ääni/valo)

BO SUPER Suojatolppa

 

FLEX IMPACT®  BO Super Suojatolpat, parasta suojausta raskaalle liikenteelle.

BO Super -suojatolppa on järein versio FLEX IMPACT® suojatolpista.  Bo Super on ihanteellinen törmäyssuoja suojaamaan porttien ja kulkureittien kulmia sekä koneiden rakenteita.

FLEX IMPACT®  BO Super Suojatolpat ovat erittäin näkyviä ja kestäviä.

Maksimi törmäysenergia 7200 Joulue, min korkeus 450mm ja maksimikorkeus 2500mm

FLEX IMPACT® BO Super saat useissa väreissä, kuvioissa ja väriyhdistelmissä. FLEX IMPACT® BO Suojatolppia voidaan joustavasti käyttää yksinään tai muiden FLEX IMPACT® tuotteiden lisäsuojana, törmäyksille alttiissa paikoissa.

BO IMPACT Suojatolppa

 

FLEX IMPACT® BO Impact -suojatolppa on kustannustehokkain törmäyssuojatolppa kohteisiin, joissa esiintyy usein törmäyksiä, kuten ovien, kulkutien, kulmien ja koneiden läheisyydessä.

FLEX IMPACT® BO Impact suojatolpat saat useissa väreissä, kuvioissa ja väriyhdistelmissä. Tämä tekee niistä erittäin helposti havaittavia.  FLEX IMPACT® BO Suojatolppia voi käyttää yksinään tai lisäsuojana muiden FLEX IMPACT® tuotteiden kanssa, törmäyksille alttiissa paikoissa.

Maksimi törmäysenergia 3200 Joulue, min korkeus 450mm ja maksimikorkeus 2500mm

Synteettisen materiaalinsa joustavien ominaisuuksien takia pylväät taipuvat hieman jokaisen törmäyksen aikana, mutta palaavat alkuperäiseen muotoonsa myöhemmin. Joten korjaukset törmäyksien jälkeen pysyvät mahdollisimman pieninä, mikä FLEX IMPACT® BO Impact suojatolppien elinkaarikustannukset erittäin alhaisiksi perinteisiin metallitolppiin nähden.

BO Impactia käytetään suojaamaan teollisuusovia, kulmia, seinämiä, sähkökeskuksia ja -kojeita ja koneita törmäyksiltä, joihin liittyy rajoitettuja nopeuksia.

BO LED Suojatolppa

 

FLEX IMPACT® BO LED -suojatolppa on kustannustehokkain joustava suojatolppa kohteisiin, joissa esiintyy usein törmäyksiä, kuten ovien, kulkutien, kulmien ja koneiden läheisyydessä, joissa tarvitaan myösparempaa näkyvyyttä.

FLEX IMPACT® BO LED suojatolpat saat useissa väreissä, kuvioissa ja väriyhdistelmissä. Tämä tekee niistä erittäin helposti havaittavia.  FLEX IMPACT® BO Suojatolppia voi käyttää yksinään tai lisäsuojana muiden FLEX IMPACT® tuotteiden kanssa, törmäyksille alttiissa paikoissa.

Maksimi törmäysenergia 3200 Joulue, korkeus 1200mm

Törmäyssuoja on varustettu LED-lampuin, jotka parantavat suojan näkyvyyttä ja myös lisäävät suojauttavan alueen yleisvalaistusta.

Synteettisen materiaalinsa joustavien ominaisuuksien takia pylväät taipuvat hieman jokaisen törmäyksen aikana, mutta palaavat alkuperäiseen muotoonsa myöhemmin. Joten korjaukset törmäyksien jälkeen pysyvät mahdollisimman pieninä, mikä FLEX IMPACT® BO LED suojatolppien elinkaarikustannukset erittäin alhaisiksi perinteisiin metallitolppiin nähden.

BO Impactia käytetään suojaamaan teollisuusovia, kulmia, seinämiä, sähkökeskuksia ja -kojeita ja koneita törmäyksiltä, joihin liittyy rajoitettuja nopeuksia.

BO LIGHT Suojatolppa

 

FLEX IMPACT® BO LIGHT -suojatolppa on kustannustehokkain joustava suojatolppa kohteisiin, joissa esiintyy usein törmäyksiä, kuten ovien, kulkutien, kulmien ja koneiden läheisyydessä.

FLEX IMPACT® BO Impact suojatolpat saat useissa väreissä, kuvioissa ja väriyhdistelmissä. Tämä tekee niistä erittäin helposti havaittavia.  FLEX IMPACT® BO Suojatolppia voidaan joustavasti käyttää muiden FLEX IMPACT® tuotteiden lisäsuojana, törmäyksille alttiissa paikoissa.

Synteettisen materiaalinsa joustavien ominaisuuksien takia pylväät taipuvat hieman jokaisen törmäyksen aikana, mutta palaavat alkuperäiseen muotoonsa myöhemmin. Joten korjaukset törmäyksien jälkeen pysyvät mahdollisimman pieninä, mikä FLEX IMPACT® BO Impact suojatolppien elinkaarikustannukset erittäin alhaisiksi perinteisiin metallitolppiin nähden.

BO Impactia käytetään suojaamaan teollisuusovia, kulmia, seinämiä, sähkökeskuksia ja -kojeita ja koneita törmäyksiltä, joihin liittyy rajoitettuja nopeuksia.

 

 

 

PLINTHS
& WHEELSTOPPERS

 

 

FLEX IMPACT® PLINTHS
& WHEELSTOPPERS suojat ovat ihanteellisia ratkaisu seinien ja jalkalistojen suojaamiseksi
iskuilta, jotka tapahtuvat lattianpinnan tasossa.


Ne toimivat myös renkaiden ohjaimina tai pysäyttiminä, kuten trukeille ja siirtovaunuille.

Näitä tuotteita on helppo yhdistää muiden FlexImpact tuotteiden kanssa.

 

FLEX IMPACT® PLINTHS
& WHEELSTOPPERS käytetään suojaamaan kulmia, seinämiä, sähkökeskuksia ja -kojeita ja koneita törmäyksiltä, joihin liittyy rajoitettuja nopeuksia.

 

 

 

 

Sovellusesimerkkejä suojaporteista tehtaissa, nosto-ovi kohteissa

Eikö löytynyt sopivanlaista suojausratkaisua?

Jos esillä olleista tuotteista ei löydy tarpeillesi sopivaa ratkaisua, otathan rohkeasti yhteyttä myyntiimme, alla olevalla lomakkeella. Otamme sinuun yhteyttä pikaisesti ja katsotaan yhdessä tarpeittesi mukainen ratkaisu!

Lisää luettavaa koneturvallisuudesta

Turva-aidat turvallisuuskomponenttina konedirektiivin 2006/42 / EY mukaisesti

5.8.2020

Turva-aidat turvallisuuskomponenttina konedirektiivin 2006/42 / EY mukaisesti        Johdanto  Turva-aidat ovat yksi turvakomponenttien työkalupakissa oleva elementti, joka täyttää konedirektiivin 2006/42/EY vaatimukset vaatimustenmukaisten ja turvallisten koneiden tarjoamiseksi markkinoilla. Tämän asiakirjan tarkoituksena…

Lue lisää

Koneiden mekaaniset suojat SFS-EN ISO 12100 ja SFS-EN ISO 14120

25.5.2020

Tässä artikkelissa käymme läpi koneen mekaanisia suojia.  Nämä suojat määritellään standardissa SFS-EN ISO 14120 ja toisaalta näitä suojia voidaan pitää kuuluvaksi myös standardin SFS-EN ISO 14120 määrittämään kolmen askeleen menetelmän…

Lue lisää

Käytössä olevan koneen turvallistaminen SFS-EN ISO 12100 pohjautuen

24.4.2020

Käytössä olevan koneen turvallistaminen Suomessa on paljon koneita ja konelinjoja, joiden turvallisuustaso ei vastaa tarkasteluajankohdan turvallisuusvaatimuksia.  Ne on saatettu ottaa käyttöön jo kymmeniä vuosia sitten, aikaa ennen ensimmäistä konedirektiivin aikana…

Lue lisää